Wysyłka i zwroty

I. WYSYŁKA

Wszystkie zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. jako przesyłka priorytetowa lub firmy kurierskiej DHL. Paczki wysyłamy za pobraniem lub po wpłacie na konto. Wcześniejsza wpłata należnej kwoty na nasz rachunek bankowy obniża koszt wysyłki.

Termin otrzymania przesyłki = czas przygotowania towaru do wysyłki + czas dostawy

Czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską to 1-3 dni. Doręczyciel dostarcza przesyłkę pod wskazany adres w godzinach od 8 - 20. W przypadku braku odbiorcy, powinien pozostawić awizo, które umożliwia odbiór przesyłki w urzędzie pocztowym w ciągu 14 dni roboczych.

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera DHL - do 48 godz. Wybierając ten sposób dostarczenia można być pewnym, że przesyłka dużo szybciej dotrze do adresata - z reguły na drugi dzień. Paczki dostarczane są tylko w dni robocze w godzinach 10-18 (w zależności od lokalizacji adresata). Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru. Celem potwierdzenia godziny dostawy prosimy kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem firmy DHL.

Wysyłka towaru za granicę może się odbyć po uzgodnieniu sposobu i kosztów wysyłki oraz wyłącznie przy płatności przelewem lub kartą płatniczą. Przesyłane za granicę paczki dodatkowo mogą podlegać opłatom importowym i podatkom nakładanym przez kraj do którego przesyłka będzie wysyłana. Wszystkie formalności związane z odebraniem przesyłki leżą po stronie kupującego. Nie mamy żadnej kontroli nad wysokością dodatkowych opłat które zależą wyłącznie od ustawodastwa kraju odbiorcy.
II. KOSZTY WYSYŁKI

Opłaty są zależne od wagi, wielkości przesyłki oraz opcji płatności za towar (przedpłata lub pobranie. W każdej chwili jej wartość można sprawdzić w koszyku.

Przedpłaty prosimy kierować na konto:

MASTER ETC

Przemysław Flamer

ALIOR BANK: 35 2490 0005 0000 4500 8394 6749

III. ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA TOWARU

ZWROT

Gwarantujemy zwrot zakupionego towaru bez podawania przyczyny zwrotu, w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania.

Warunek zwrotu lub wymiany to odesłanie towaru w nienaruszonym stanie, tzn.: towar musi być czysty, nie uszkodzony, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Towar musi być kompletny oraz nie może nosić śladów użytkowania.

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.
Na konto klienta zostanie zwrócona równowartość odesłanego towaru, pomniejszona o koszty przesyłki. W przypadku gdy pieniądze mają być dostarczone przekazem pocztowym od zwróconej kwoty odjęte zostaną koszty tego przekazu. Jeżeli zamówienie zostało wysłane na nasz koszt w przypadku zwrotu towaru kwota, którą zwrócimy zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć wypełniony FORMULARZ REKLAMACJA/ZWROT wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura).

W przypadku odrzucenia zwrotu/reklamacji towaru (zniszczony, używany, brudny, przekroczenie terminu, brak formularza zwrotu itp.) będzie on odesłany na koszt klienta.

WYMIANA

Gwarantujemy wymianę zakupionego towaru w naszym sklepie w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Koszty przesyłki wymienianego towaru pokrywa klient. Warunkiem wymiany jest nie stwierdzenie śladów użytkowania zwracanego towaru takich, jak: zabrudzenia, uszkodzenia. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu.
By dokonać wymiany, należy złożyć nowe zamówienie na inny towar, a w komentarzu wpisać adnotację, że jest to wymiana towaru ( podać nr zamówienia i przyczynę wymiany). Do wymienianego towaru prosimy dołączyć wypełniony FORMULARZ REKLAMACJA/ZWROT

REKLAMACJA

Każdy oferowany przez nasz sklep produkt posiada gwarancję producenta, dlatego też w momencie, stwierdzenia wad fabrycznych można go reklamować.

Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia lub wady fabryczne po terminie 10 dni od daty zakupu, będzie przekazywany do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia oryginalnego rachunku. Prosimy o dołączenie FORMULARZA REKLAMACYJEGO.

Prosimy o przestrzeganie zaleceń producenta dotyczących sposobu użytkowania.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela

IV. INNE INFORMACJE

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Koszty przesyłek związanych ze zwrotem lub wymianą towarów spowodowanych błędną realizacją zamówienia pokrywa sprzedawca.

Prosimy pamiętać o starannym pakowaniu odsyłanych produktów. Za przesyłki, które otrzymamy w uszkodzonych opakowaniach producenta pomniejszymy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki.

Towar, którego zwrot/wymiana/reklamacja nie zostanie uznana (odesłana po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź formularza reklamacyjnego, zostanie odesłana na koszt klienta.

Adres do wysyłki zwrotów, wymian, reklamacji:


MASTER ETC Przemysław Flamer
ul. księcia Józefa Poniatowskiego 28
74-505 Mieszkowice